Laxtrapporna 27 maj
Kvällens vandring startade på Munka-Ljungbys kyrkoparkering. Vi var 20st som gick 6,5km. Vi gick längs med Rössjöholmsåns vackra avstressande natur. Koltrasten och många andra fåglar underhöll oss. Efter cirka 5km nådde vi kvällens mål Laxtrapporna. 4st modiga vandrare tog sig ett svalkande dopp.
Blev inte många bilder man kan inte både vara fotograf och ledare
Text och bild Lena Ottosson
Kommentarer
Skicka en kommentar