Gökottevandring 14 maj
21st morgonpigga EVF samlades på Nya Torg. Christina Holmqvist hälsade oss välkomna till EVFs traditionella gökottevandring.
Solen värmde upp oss. Vi gick över Pyttebron och vidare mot reningsverket. Nere vid ån väntade Göran och Monica Ahlberg som hade dukat upp en läcker frukost till oss.
Regnet dök plötsligt upp och vi packade ihop oss i skjulen.
Kommentarer
Skicka en kommentar